Кошик
826 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (99) 203-95-60
+380 (98) 831-00-39
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет-магазин ZIROZOK піклується про своїх клієнтів, тому ви можете обміняти або повернути будь-який товар протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за умови: Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;  Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту отримання товару Продавцем.  Повернення (обмін) товарів неналежної якості (брак, неповний комплект, колір що відрізняється від зображеного на сайті): Якщо покупцем були виявлені виробничі недоліки товару (брак, неповний комплект, колір що відрізняється зображеного на сайті) ви можете повернути протягом 30 днів  Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: 1) Написати на електронну пошту zirozokrs@gmail.com або зателефонувати за телефоном +380992039560, який вказаний у розділі "Контактна інформація". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер телефону на який оформляли замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару. 2) Надіслати нам товар “Новою поштою” за адресою: 78200 м. Коломия, Відділення Нової пошти №2 (вул.Гетьманська, 12) на ім'я Козоріз Оксана Тарасівна, +380992039560  Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернено протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку або через платіжну систему, за допомогою якої ви сплачували за товар (при онлайн-оплаті на сайті). У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів. Вартість транспортування для повернення товару здійснюється за рахунок покупця. В разі браку або неналежної якості вартість транспортування для повернення товару здійснюється за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner